poniedziałek, 2 czerwca 2014

LIEBSTER AWARD

Serdecznie chciałam podziękować za nominację http://dontforgetwhereyoubelon.blogspot.com/.
Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie. Jeszcze pare miesięcy temu nie spodziewałabym się, że mogę coś takiego tworzyć. Niezmiernie cieszy mnie to, że ktokolwiek czyta moją "twórczość".

NOMINACJE DO LIEBSTER AWARD JEST OTRZYMYWANA OD INNEGO BLOGERA  W  RAMACH  UZNANIA ZA   " ZA DOBRZE WYKONANĄ PRACĘ''.
*JEST  PRZYZNAWANA ONA DLA  BLOGÓW O MNIEJSZEJ LICZBIE  OBSERWATORÓW WIĘC  DAJE  MOŻLIWOŚĆ ROZPOWSZECHNIANIA BLOGA .
*PO  ODEBRANIU  NAGRODY  NALEŻY  ODPOWIEDZIEĆ NA  WSZYSTKIE  PYTANIA  OD  OSOBY  KTÓRA CIĘ  NOMINOWAŁA  . W  SUMIE TRZEBA ODPOWIEDZIEĆ NA 11 PYTAŃ .
*NASTĘPNIE TY NOMINUJESZ  11 OSÓB ( INFORMUJESZ ICH  O TYM!)  ORAZ  ZADAJESZ IM  11 PYTAŃ !
*NIE  WOLNO  CI  NOMINOWAĆ  BLOGA  KTÓRA CIĘ   NOMINOWAŁ .





NOMINUJĘ I GRATULUJĘ

http://babyfanfiction.blogspot.com/
http://intangible-fanfiction.blogspot.com/
http://shades-of-tomlinson-fanfiction.blogspot.com/



ODPOWIEDZI
1. Twoi idole?
Jak z resztą łatwo się domyślić >>> One Direction

2. Jak stałaś się Directionerką?
Dowiedziałam się od mojej koleżanki  o "pewnych chłopakach", którzy biorą udział w Brytyjskim X-Factor i tak to się zaczęło.

3. Kto jest Twoim ulubieńcem z 1D , i dlaczego on?
Wszystkich z chłopców darzę naprawdę silnym uczuciem. Lecz chyba najbardziej charakterem odzwierciedla mnie Harry. 

4. Ulubiony kolor?
Muślinowy turkus :)

5. Uprawiasz jakiś sport?
Tak, od 5 lat jeżdżę konno.

6. Masz jakiś cel w życiu? Jak tak to jaki?
Moim jedynym celem jak na razie to przede wszystkim bycie szczęśliwą i spełnianie swoich marzeń. Jednym z takich "postanowień" było pisanie fanfiction.

7. Skąd jesteś?
Warszafka

8. Twoje największe marzenie?
Pójść na koncert chłopców i wziąć udział w Cavaliadzie.

9. W jakim kraju/ mieście chciałabyś mieszkać?
Sądzę, że chciałabym zatrzymać się w Warszawie, ale jeśli nie, to zdecydowanie ciągnie mnie do Londynu.

10. Jakiej piosenki mogłabyś słuchać na okrągło?
Elle Eyer - Deeper

11. Co byś zrobiła gdybyś dowiedziała się, że jedziesz na koncert swoich idoli?
Zadzwoniłabym do radia i opowiadała jak cudownie się czuję :)



MOJE PYTANIA

1. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia pisania fanfiction?

2. Jaki jest Twój ulubiony zespół/ piosenkarz/ piosenkarka?

3. Co byłoby ostatnią rzeczą, którą byś uczyniła przed śmiercią?

4. Dlaczego wybrałaś akurat taką historię do swojego fanfiction?

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

6. Jakie jest według Ciebie najpiękniejsze miejsce na Ziemi?

7. Gdybyś mogła wybrać jeden koncert chłopców, to z której byłby trasy?

8.  Czy piszesz rozdziały słuchając przy tym piosenek? Jak tak to jakich?

9. Co było Twoją inspiracją do stworzenia bloga?

10. Gdzie mieszkasz?

11. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z 1D?



JESZCZE RAZ OGROMNIE DZIĘKUJĘ ZA TĄ NOMINACJĘ. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz